poniedziałek, 12 listopada 2012

LOOK AT ME!


Spojrzał, dodał mi urody,
a ja wzięłam ją jak swoją.
Szczęśliwa, połknęłam gwiazdę.

Pozwoliłam się wymyślić
na podobieństwo odbicia
w jego oczach. Tańczę, tańczę
w zatrzęsieniu nagłych skrzydeł.
...
 W. Szymborska
***
 Zestaw na życzenie mojego mężczyzny, czyli krótka spódniczka i wysokie kozaki :)
A wasi chłopcy mają jakieś ulubione elementy waszej garderoby?






sweater, skirt: second hand | boots: Primark | bracelet: gift | rings: Opia, Dorothy Perkins

14 komentarzy:

  1. sweterek uszyty w bardzo ciekawy sposób, dzieki ukośnym pasą staje sie bardzo ciekawy :)

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super look! :)
    mój najbardziej lubi mnie w pastelach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjecia! :)
    zachęcam do obejzenia ślicznych sukieneczek z wstawkami z eko skórki idealnych do super stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw. Mój ma taką czerwoną, długą i bardzo obcisłą sukienkę :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. długie kozaki bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, a do tego świetny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie swetry ,fajny zestaw :) Pozdrawiam
    biszkopcik86

    OdpowiedzUsuń
  9. biało-czarne paski nieśmiertelne, długie kozaki świetne, bravo! :) pozdrawiam
    madamedeluxe

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój woli mnie bez niczego ;) To i nawet lepiej :D
    Oprócz tego kocha mnie w legginsach.
    Wyglądasz mega seksownie! Piękne buty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny tshirt !
    świetny nagłówek !

    OdpowiedzUsuń