wtorek, 25 grudnia 2012

MAGIC NIGHT



 Post miał być wczoraj, ale przygotowania do Wigilii, później czas spędzony z bliskimi, a na końcu Pasterka, sprawiły, że nie miałam czasu usiąść przy komputerze. 
Dlatego dzisiaj składam Wam najserdeczniejsze życzenia. Pięknych, radosnych i rodzinnych Świąt. Dużo szczęścia, miłości i spełnienia najskrytszych marzeń. Całusy:*

P.S. Po raz pierwszy od bardzo dawna oprócz sztucznej choinki mamy również żywą i to był świetny pomysł, ten zapach jest niesamowity.







 sweater, top: Primark | skirt: secon hand | boots: New Look
 



30 komentarzy:

  1. Faktycznie, żywa choinka zawsze pięknie pachnie :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz!
    również Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :* Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. MERRY XMAS!!!!
    P.S. I LOVE YOUR TOP AND YOUR TIGHTS!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. również wesołych świat : )
    + śliczna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweter i bluzeczka, cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! Śliczny strój. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, bardzo lubię taki klimat!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulka i sweter są śliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny świąteczny zestaw :) Kołnierzyk od bluzki jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wolę żywe choinki... Dzięki nim czuć święta :)) Zawsze będę się starała mieć żywą choinkę :]
    ładnie wyglądałaś...

    obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzka! :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sweterek i kolor rajstop do niego!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely outfit!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Żywe choinki goszczą od wielu lat w moim domu. Zauważyłam, że mam te same bombki co Ty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs do wygrania kosmetyki The Body Shop.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Szczegóły i pytania u mnie w najnowszej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna bluzka i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pieknie, podoba mi sie;):)

    pozdarwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny zestawik,podoba mi sie;):)

    pozdarwiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. I wanted to wish you a Happy New Year!! Thank you for sharing your blog with us this year and Have an amazing beginning of 2013!!
    Hope you keep visiting my blog and stay in touch!!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz nogi :)
    I te rajstopki je podkreślają :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń