poniedziałek, 18 czerwca 2012

HOT!


Upały, upały... Lubię je, ale tylko wtedy gdy mogę wyłożyć się wygodnie w cieniu z dobrą książką lub laptopem na kolanach. Kiedy muszę pół dnia biegać po mieście stają się nieco uciążliwe. Mimo to narzekam tylko troszkę, bo wolę gorace słońce od deszczu i zimna!

Tworząc dla Was ten post, zadzwonił do mnie sam Pan Profesor, mój promotor, z informacjami o dokładnej godzinie obrony. Także w czwartek od godziny 9:00 mocno trzymajcie kciuki.

P.S. Zapraszam na moje aukcje na allegro






                 top: H&M | pants, bag: Primark | earrings: Dorothy Perkins | necklace: Opia

10 komentarzy:

  1. jak ja chcialabym miec choc troche tak HOT! :) sliczny zestawik, zwlaszcza spodnie i buciki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor spodni świetnie komponuje się z topem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram ! mi również przypadło do gustu połączenie kolorów:)

      Usuń
  3. sandałki, spodnie ! :)
    Świetnie! i powodzenia na obronie! :) co studiowałaś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Studiuję filozofię i kulturoznawstwo. Na filozofii jestem w trakcie robienia magistra, a na kulturoznawstwie teraz bronię licencjat

      Usuń
  4. Very pretty colours, I love this outfit!

    Xo, Imke

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia :) trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj, pomarańcz i niebieskość! Moje ulubione! :)
    Ogółem bomba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne połączenie kolorystyczne :)
    Trzymamy kciuki jutro, ale zdradź jeszcze temat pracy jak możesz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, właśnie jestem po obronie, wszystko poszło idealnie, a temat mojej pracy to "Źródła, funkcje i znaczenie karnawału w wybranych kulturach" Temat jak dla mnie bardzo przyjemny i ciekawy

      Usuń