niedziela, 20 marca 2011

WEEK IN UK



W środę wróciłam z tygodniowego wypadu do Anglii. Głównym powodem były odwiedziny mojego bojfrenda:*, który niestety przez większość roku mieszka i pracuje właśnie w Anglii. Ale oczywiście przy okazji znalazłam czas również na zakupy. Obłowiłam się głównie w biżuterię i inne dodatki, na pewno pojawią się w moich zestawach. Nałapałam również promieni słońca, bo pogoda była iście wiosenna:). Niestety akurat w niedzielę, kiedy mielismy czas na wspólny spacer zrobiło się chłodno i deszczowo, ale reszta pobytu mnie trochę podładowała. Teraz czekam na pełnię wiosny w Polsce.



A wiosna już jutro!!!

                                                                                                                              photos by Pan S. & me
                                                                                   jacket: no name
                                                                                                              cardigan: Atmosphere
                                                                                                             shorts: allegro.pl
                                                                                                             boots: Atmosphere

      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz